Julkalendern 2011 - lucka tjugotvå


             "Tävlar i julkalendern 2011 hos mammasvardag, om ett paket ifrån Reztart.se"

Reztart är en ny typ av mellanmålsprodukt som ger dig energi i flera timmar, utan att du drabbas av den klassiska dippen. Reztart’s drycker och bars är gjorda på enbart naturliga ingredienser och har ett lågt GI. Produkterna innehåller en unik sammansättning av proteiner, nyttiga fibrer, långsamma kolhydrater och essentiella fettsyror som bidrar till jämn blodsockernivå upp till tre timmar.

En chans: Berätta i en kommentar varför du skulle vilja vinna ett paket med Reztart i kommentar med namn, e-post och ev bloggadress.

Två chanser: Gilla Reztart på facebook, glöm inte uppge ditt namn

Tre chanser Följ mig på bloglovin och gilla detta inlägg (ange vilket nummer).

Det går att delta i tävlingen fram till den 23/12 kl. 00:00, vinnaren publiceras inom kort.

Postat av: Amanda

Jag har väldigt svårt när det gäller ätningen och har svårt att behärska mig. Har en övervikt som jag måste bli av med till sommaren och detta kanske vore något!

2011-12-22 @ 15:15:31
Postat av: Patience

jag vill vinna då det är ofta som jag behöver en energi kick som ensamstående småbarns mor.



Har har gillat tävlingen på BL som nummer 1

2011-12-22 @ 15:32:34 / http://mylovingbaby.blogg.se/
Postat av: Debbie- Mamma till Maximilian & Liten i magen

Jag skulle vilja vinna för att det är de där extra energikickarna som kan behövas ibland så man slipper trycka i sig en massa godis!

2011-12-22 @ 15:38:41 / http://deborapersson.bloggplatsen.se/
Postat av: emma rudbeck

jag skulle vilja prova reztart eftersom jag är sjuk i myelom och äter mycket mediciner.jag får ofta de sk dipparna det hade varit underbart att ha något att ta till då

emma rudbeck

[email protected]

2 jag har gillat på fb

3 Jag följer dig som nr 252

Nu hoppas jag på tur detta hade varit jättebra

God jul emma

2011-12-22 @ 17:19:06
Postat av: Mari

då jag "glömer"/hinner inte äta lunch så skulle detta vara perfekt. så jag i alla fall fick i mig någon form av mellis. plus så behöver jag gå ner i vikt, så detta kan vara bra att slippa gå och små äta.

2011-12-22 @ 17:49:34 / http://mixan.blogg.se/
Postat av: Linda J

Jag är gärna med och tävlar. Har tyvärr ett antal extra kilon och min läkare har sagt att min rygg skulle må bättre om de försvann. Har stora problem med ryggen och måste eventuellt operera den igen. Att få mindre värk vore underbart

2011-12-22 @ 18:44:03
Postat av: Johanna

Vill gärna vinna, känns perfekt då jag är kass på att äta mellanmål men småäter istället eftersom jag är hungrig..

2011-12-22 @ 18:51:26 / http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: qat

Jag vill JÄTTEGÄRNA vinna eftersom jag kort och gott är fet och under nästa år mest sannolikt ska genomgå en gastric bypass menkan inte göra detta om jag först inte går ner lite i vikt på egen hand. Klarar jag inte det så blir operationen uppskjuten. Och det funkar INTE! Jag måste helt enkelt lägga om hela min livsstil och jag tror Reztart är det som kan hjälpa mig.



Jag gillar Reztart på facebook (ana nordlander lund) och så följer jag din blog på bloglovin samt gillar det här inlägget som nr 3. :)

2011-12-22 @ 19:09:49 / http://softkitty.bloggplatsen.se
Postat av: Susanne L G

På e m får jag sådant sötsugsbegär, och jag måste tänka på figuren. Har dragit på mej lite för mycket, och nu har vi ju allt julgodis..ha ha.



Hoppas få byta ut all choklad m m mot Reztart istället.



Gillar på FB - Susanne L G

och gillar inlägget på bloglovin som nr 4.



2011-12-22 @ 19:33:06
Postat av: Emma Törnvall

Öndskar vinna eftersom jag vill ha en morot att komma igång med min träning och nyttiga liv

2011-12-22 @ 19:56:38
Postat av: Lilian

Behöver lite energi så jag ta tag i mig själv ohc skaffa ett jobb. :)

2011-12-22 @ 20:26:25 / http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Ida B

Hej!



Detta låter som vad jag söker! Har två små barn och slarvar ibland med mat till mig själv, går de för lång tid mella målen får man snabb energi av en snickers, men hur bra är det? Nej, till det nya året är det skärpning som gäller. Det vore perfekt att få prova dessa att ha när tiden inte räcker till för att ordna bra mat!



Följer din blogg via bloglovin och gillade inlägget som nr 5



GOD JUL! =)

2011-12-22 @ 21:21:50
Postat av: care69

En chans: Jag blir alltid trött och sugen på onyttigheter på em och då skulle en Reztart vara perfekt istället för den där onyttiga godispåsen.



Två chanser: FB: C Care Regn



Tre chanser: Är följare och gillade som nr.SEX

2011-12-22 @ 21:55:36 / http://care69.blogspot.com/
Postat av: Monika O-sson

Min dotter blir otrevlig och på extremt dåligt humör om hon inte håller blodsockernivån på en jämn nivå. Jag vill vinna till henne och se om produkterna skulle hjälpa henne och hålla nivån jämnare.

Varm vinterhälsning från Monika

2011-12-22 @ 22:01:41
Postat av: Caroline

1 lott: jag slarvar ofta med maten och behöver ett nyttigt mellanmål som är lätt att ta med sig

2011-12-22 @ 22:12:22
Postat av: liselotte

Är gärna med och tävlar, vill vinna för jag har ett arbete med väldigt skiftande tider och ibland inga raster, skulle då vara perfekt med Reztart produkter att kunna mätta magen med.

2 lotter Har gillat på FB liselotte andersson

3 lotter följer redan, gillat inlägget, jag och 6 andra

2011-12-22 @ 22:12:51 / http://liselottess.blogspot.com
Postat av: Emma S

Jag skulle vilja vinna för att ha som energi när jag sitter med tentapluggandet istället för godis som det allt för ofta blir :-)

Gillar reztart på facebook (Emma Sjöberg)

gillar inlägget på bloglovin också som nr 8

2011-12-22 @ 22:55:43
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

jag är med och tävlar skulle vilja vinna för att träningen väntar nu. nu har vätskan ur benen börjat försvinna så jag kan röra mig igen :) Dags att träna, men sockerdimparna är allt annat än roliga :/



Gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)



Blev nr 9 som gillade på bloglovin



Kram Annika

[email protected]

2011-12-22 @ 23:26:24 / http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jag är med och skulle vilja vinna för att jag ska börja året 2012 med ett hälsosamt år och därför skulle dessa vara perfekt!



Jag har även gillat på FB med namn Angelica Månsson



Och följer dig på bloglovin, samt gillat inlägget på bloglovin som nummer 10 :D

2011-12-22 @ 23:29:02 / http://angelica.blogg.se/
Postat av: Emil Göthlin

Jag vill vinna ett paket med början till ett nytt och sunt liv med träningen igång i december!

2011-12-22 @ 23:41:34
Postat av: Elin

Jag vill gärna vinna ett paket för att testa om detta är något som kan passa mig i farten mellan arbete och ideellt arbete/ träning på F&S.



God jul!

2011-12-23 @ 09:31:06
Postat av: Leif

Jag har ett stressigt jobb och skulle behöva små mellanmål som bidrar till en jämn blodsockernivå.

2011-12-23 @ 12:27:53
Postat av: ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/december/reztart-2312.html

2011-12-23 @ 15:31:27 / http://molnboanna.blogg.se/
Postat av: Jennysen

Då jag försöker ändra om min kost och gå ner i vikt vore detta guld värt!

2011-12-23 @ 23:58:49 / http://jennysen.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: