TÄVLA OM EN FYLLA-I-BOK

                                         
                         "Tävlar hos
mammasvardag.blogg.se om en fylla-i-bok ifrån Glimra Förlag"

Nu har ni chansen att vara med och tävla om boken "En kärleksförklaring" som är en fylla-i-bok ifrån Glimra Förlag. En kärleksförklaring är fyll-i-boken till din allra käraste – kärlekspresenten framför alla andra. I boken står minnen, känslor och tankar kring förhållandet i fokus. Här finns plats att dokumentera det första mötet och hur allt kändes då, hur vardagen ser ut just nu och vilka drömmarna för framtiden är. Föreviga smeknamn och samtalsämnen, och ta tiden att ge riktigt bra komplimanger som består – det kommer garanterat att uppskattas!

En lott: Berätta i en kommentar varför just du ska vinna och varför du är i behov av den här fina boken och lämna namn, e-post och ev bloggadress i en kommentar.

Två lotter: Gilla Glimra Förlag på facebook.

Tre lotter: Kopiera även bilden samt kursiva texten ovan och publicera dem i din blogg, se till att länkarna fungerar! Har du ingen blogg så tipsar du i stället minst 5 vänner om tävlingen via e-post och skickar samtidigt en kopia till mig ([email protected]) så att jag ser att det är "riktigt gjort". Lämna då här också din direktlänk till ditt tävlingsinlägg/alt skriv att du mailat vänner.

Fyra lotter: Lägg till mig på bloglovin så du inte missar andra spännande tävlingar, nyheter etc.

Tävlingen avslutas den 20 maj 2011!
Postat av: isabellesmamma

jag tar gärna 3 lotter. efter 6 veckor ifrån min sambo vill jag ge honom nått riktigt fint. då är ju denna bok perfekt!



gillar på fb(linda hallstensson)



har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/april/fylla-i-bok.html

2011-04-19 @ 18:29:51 / http://tavlingstipsarna.blogg.se/
Postat av: Em

Jag skulle gärna vilja vinna boken. Anledningen är att det skulle lyfta upp min dag att sitta och bläddra i den, se de romatiska minnena och att skapa nya. Jag tror att det gör mycket för ens förhållande. Dessutom är den vansinnigt fin!

2011-04-19 @ 18:37:26
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: åh vad kul att du också håller på med inDesign. Förstår att det blir mycket extra jobb för dig, men det kan ju vara det. ;)

Lycka till vännen!

2011-04-19 @ 21:59:07 / http://adaras.se
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Haha nej då du är inte ute och cyklar ;)

Är gravidbilden för vecka 5 :)



Oplanerat ja - det kan jag lova! Men så kan det gå, när inte haspen är på ;)

2011-04-19 @ 23:10:00 / http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Sofie L

Jag är med och tar alla 4 lotter



1. Tänk att fà samla alla minnen, sorger och glädjen i en fin bok som man längre fram kan läsa och drömma sig tillbaka. Vore perfekt.



2. Gillar pà FB (Sofie Lindholm)



3. Har tipsat pà bloggen

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/20-maj-fylla-i-bok.html



4. Följer redan pà bloglovin som nr 93

2011-04-20 @ 08:58:03 / http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tar mig 4 lotter i denna tävling.



Har en väninna som snart fyller år och jag kan verkligen inte komma på en present. Men så såg jag denna tävlingen och insåg att den perfekta presenten visades framför mina ögon.



http://blandadetavlingar.blogspot.com/2011/04/tavlar-hos-mammasvardag.html

2011-04-20 @ 12:56:57 / http://blandadetavlingar.blogspot.com/
Postat av: Lina

Jag skulle vilja ha en sådan bok som jag kan berätta om allt om mitt barn,från magen till nu så skall han få den sedan när han blir stor..Minne för livet

Postat av: Denise

Hej Hej!

Jag skulle jätte gärna vilja vinna denna bok,

Den 30 april firar min man å jag våran 2a bröllops dag,

men Den 30 Maj så ska vi åka på semester å skulle av hela mitt hjärta vilja överraska han med denna fina bok.



=)

2011-04-20 @ 18:52:25
Postat av: nettan

Oj, en sån skulle jag bli jätteglad för att få! Är jättegärna med i utlottningen med en lott!



[email protected]

2011-04-20 @ 19:00:49
Postat av: Malin

I sommar är det 35 år sedan mina föräldrar träffades på den spanska ön Mallorca, ön som nu betyder allt och lite till för mig. Under de här 35 åren har de förlovat och gift sig, rest väldigt mycket och fått ett enormt lyckligt liv tillsammans, trots motgångar. Mina föräldrar har gått igenom mycket genom åren, min bror dog i cancer när han var 8 och det tog självklart väldigt hårt på de. Jag skulle vilja ge de en fin personlig present för att fira hur länge de har varit tillsammans, och jag tror att denna bok skulle vara perfekt för det! :)

2011-04-20 @ 19:48:44 / http://maulun.blogg.se/
Postat av: joHannah

1. Jag vill vara med och jag vill vinna den här boken för att påminna min kärlek om hur fantastiskt livet faktiskt blev och är,passar bra att ge lagom till vår årsdag.

2. Jag har länkat;

http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/en-karleksforklaring.html

3.Jag gillar på fb, hannah rockbarnet.

4.Jag följer dig via bl, men vet inte riktigt om jag fick nr 95 (då sidan hakade upp sig), men jag gillade ditt inlägg om Norrköping iaf =)

2011-04-20 @ 20:21:59 / http://rockbarnettavlar.blogspot.com
Postat av: Nora

Just jag vill vinna denna bok för jag känner att mina nära och kära betyder så otroligt mycket för mig men att man inte alltid riktigt får sagt vad man tycker och tänker hur mycket dom betyder och det kan vara svårt att prata om. Då är det lättare att ha en bok där man kan skriva ner det, perfekt ju! Dessutom är det en härlig bok att titta tillbaka i för att komma ihåg och minnas härliga tider i sitt liv! Det är därför jag vill ha denna! :)

2011-04-20 @ 21:58:32
Postat av: Caroline

Jag tar en lott! Vet inte om boken passar bra till det jag vill skriva om. En vän gick bort förra året och jag vill skriva ner allt vi upplevt tillsammans och även om min saknad och mina tankar.

2011-04-21 @ 22:03:38
Postat av: Nina Ortenlöf

Jag är med och tävlar och tar alla fyra lotter. Gillar på facebook under namnet Nina Ortenlöf

Följer dig redan på BL. Har tipsat här http://ninasvardagstankar.blogspot.com/2011/04/tavlar-hos-mammasvardagbloggse-om-en.html



Jag skulle så gärna vilja vinna denna bok som jag senare kan ge till min man. Vi har svårt att prata om känslor med varandra och ofta när vi gör det så slutar det med tjafs och sen pratar vi inte mer.

Har en dotter på 11 månader och detta har varit den tuffaste perioden i vårt förhållande. Hade varit så fint med en bok där man kan skriva ner sin känslor och tankar när det händer saker som sedan min man kan läsa, kanske slipper vi tjafset i hettans stund.

Postat av: Mia

Jag skulle vilja vinna boken då vi haft ett ganska händelserikt förhållande. Vi blev tillsammans för snart två år sedan och har hunnit med att få barn, köpa hus och jag krigar mot cancer och cancerbeskedet fick jag efter vi varit tillsammans i bara 4 månader.

2011-05-17 @ 09:18:03 / http://mamamia1982.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: