Tävla om ett presentkort värde 500:- från Timarco.se

 
 Nu har en utav er chansen att vinna ett presentkort värde 500:- från Timarco.
 

Timarco har Sveriges största sortiment av märkesunderkläder och sportunderkläder på nätet. Här finner du kläder för både herr, dam och barn ibland varumärken som Björn Borg, Happy Socks, Triumph, Sloggi, Wonderbra och många fler.


För att vara med och tävla: Svara på tävlingsfrågan nedan och motivera varför just du ska vinna det här priset, och glöm inte att skriva med ditt namn, e-post och ev bloggadress.

I vilken stad ligger Timarcos huvudkontor och lager?

Tävlingen avslutas den 26/2.

Postat av: Madeleine

Jag är med! :)

Timarcos huvudkontor och lager ligger i Bromma!

2016-02-12 @ 13:58:40 / http://madelajne.nu
Postat av: Jerker

Huvudkontoret och lagret ligger i Bromma :)

2016-02-12 @ 16:45:04
Postat av: Annika Andersson

Jag vill vara med i utlottningen!

Och huvudkontoret ligger i Bromma. :)

2016-02-12 @ 17:32:24
Postat av: Maud Lindberg

HEJ! Huvudkontoret och lager ligger i Bromma!
Gillar delar och tävlar Önskar mig sport trosor

2016-02-12 @ 18:22:17
Postat av: MariaM

Bromma är svaret. Jag skulle gärna vinna detta presentkort för att uppdatera både min och mannens underkläder. Eftersom vi båda avskyr att gå på stan och handla vore det ju toppen att kunna sitta hemma och beställa och slippa trängas i affärer!

Mvh
Maria

2016-02-12 @ 21:08:06
Postat av: Julianna Fredriksson

Hej!
Är gärna med.

Timarcos huvudkontor och lager ligger i Bromma.

Är i desperat behov av nya underkläder. Med bara en inkomst är det svårt att få pengarna att räcka till, så jag önskar innerligt få vinna för då blir jag instrålande glad kvinna.


Mvh Julianna Fredriksson
[email protected]

2016-02-13 @ 00:32:34
Postat av: Anna Lundqvist

Svaret är Bromma.
Vill vinna eftersom jag verkligen är i ett grymt stort behov av nya underkläder.

2016-02-13 @ 10:02:53
Postat av: Jennya Johansson

Svaret är Bromma.

Jag börjar bli som min gammelfarmor. Hon hade nya och fina underkläder som hon sparade till speciella tillfällen. Ofta går jag omkring i tradiga vardagstrosor där knappt resåren håller dem uppe, haha. Skulle jag ramla av cykeln så skulle jag ogilla att ha just dem på mig. Varför kan man inte vara fint klädd veckans alla dagar. Egentligen borde man varje dag vara klädd för en het dejt!

Kram

2016-02-13 @ 12:25:01
Postat av: Sofi Fifi Karlsson

I Bromma!

Jag skulle vilja vinna så att jag äntligen kan uppdatera mina bh! Alla bh jag har har jag haft väldigt länge, och de ser ut därefter. Men som fattiga nyexade studenter har vi inte mycket att spendera på dessa ofta ovanligt dyra underplagg :/

2016-02-13 @ 14:08:55
Postat av: Julia

Svar: Bromma

Jag skulle verkligen behöva nya underkläder då jag har lyckats träna bort mina bröst och nu inte fyller ut mina bh-ar :( Riktigt tråkigt tycker jag och jag borde muntra upp mig själv med snygga underkläder men lyckas aldrig unna mig det... Med presentkortet måste jag ;-)

2016-02-14 @ 22:54:04
Postat av: Sandra johansson

hej ! det ligger i Bromma. Det skulle vara så roligt att vinna då när jag (för en gångs skull) var den som skulle tvätta krympte alla utom två par(!) av min sambos kalsonger samt att de antog någon typ av gråfläckig nyans.Haha ett presentkort så jag kan köpa honom lite nya snygga underkläder skulle vara toppen

2016-02-15 @ 10:04:05
Postat av: Tatyana

I Bromma

Jag skulle behöva lite nya underkläder då de flesta av mina trosor töjdes ut under senaste graviditeten. Vore roligt att få köpa lite nytt och kanske sexigt så vi kan hetta till det lite i sovrummet (eller vardagsrummet, badrummet eller vart vi nu hinner ha sex)

2016-02-15 @ 10:36:13 / http://minbebis.com/blogg/lillalady/
Postat av: Daphne Alice

Svar: Den ligger i Bromma som ligger i Stockholm!

Jag vill vinna för att jag har gått ner 10kg, vilket såklart är superkul! Det som inte är lika kul är att inga kläder passar längre och speciellt bh skulle jag så himla gärna vilja ha en som passar bra igen!

2016-02-15 @ 13:02:09
Postat av: Malin Ö

Hej! Är gärna med och tävlar :)

Timarcos huvudkontor ligger i Stockholm (Bromma).

Jag har nyss gått ner ganska mycket i vikt och knappt några kläder passar forfarande, speciellt inte mina underkläder.. Har fått köpa några nya som jag kan ha men har inte direkt den ekonomin så jag kan köpa så många som man kanske behöver egentligen. Därför hoppas jag att jag vinner detta! :D

2016-02-15 @ 14:18:17
Postat av: Carola

Jag skulle verkligen behöva en eller helst flera amningsbehåar innan bebis kommer. Pga dåligt utbud när det gäller storlekar lyckas jag dock inte hitta något hos de vanliga klädkedjorna så jag har insett att jag måste söka mig till nätet och timarco verkar ha ett stort utbud, så jag håller verkligen tummarna. Huvudkontor och lager ligger i Bromma.

2016-02-16 @ 01:45:02
Postat av: Marie L Olsson

SVARET DU SÖKER ÄR: BROMMA

Ensamstående och sjukskriven mamma till en grabb som fyller 14 år i juni. Han växer så det knakar och har med åren blitt lite märkesfixerad ärligt talat.
Då pengarna helt enkelt inte räcker till märkessaker till ngn av oss, så hoppas jag att turen är med mig i stället :)

kram

2016-02-16 @ 10:43:18
Postat av: Moa

Svaret är Bromma!
Jag vill vinna detta pris så jag kan klicka hem nya rediga underkläder till mig och pojkvännen inför årets skoter och utelivsturer. Några fina boxers från Björn Borg hade inte suttit fel! Att åka skoter i stringtrosor är inte alltid det bekvämaste. Hoppas på tur och att vinna åtminstone en bloggtävling i livet haha.

2016-02-16 @ 17:40:24
Postat av: Annica L

Bromma

Har försökt nu med mina vanliga bhs men känner att det vore underbart med en amningsbh och slippa krångel skulle vara till stor hjälp för både mig och liten.

2016-02-16 @ 18:10:14
Postat av: Malin Svensk Björck

Huvudkontor och lager ligger i Bromma.
Vill gärna vinna då jag behöver en ny body. Har tung byst och en bindvävssjukdom som gör mig ömtåliga. Med vanlig bh får jag ont i axlar, samt sår och blåmärken. En body avlastar bättre. Sen skadar det inte att en body håller in den lösa hud på magen som min viktminskning gett mig :)
Ha en härlig vecka!
Mvh
Malin Svensk Björck

2016-02-18 @ 19:27:50
Postat av: Caroline j

I Bromma.
Det vore skoj att vinna ett presentkort. Jag är nämligen usel på att handla BH.ar så dem jag har är mycket gamla (skäms skäms)

2016-02-19 @ 00:49:08
Postat av: John R. Hobson

Svaret är Bromma.

Ensamstående tonårsfarsa som hatar att tvätta,
så fort jag ska ner i tvättstugan börjar jag svettas.
Hundra miljoner strumpor och kalsonger i olika färger och form.
Önskar alltsammans blåste bort i en storm.
Vad värre dock är, är att jag på färgblandningar och kvalitéer har dålig koll.
Ska man tvätta rött och vitt tillsammans, nitti grader eller noll?
Min inkompetens har fått katastrofala följder för grabbens underkläder tyvärr.
Han gnäller, klagar, gnölar och svär.
Han behöver vita strumpor som inte blivit ljusrosa, kallingar utan uttänjd resår
– och som inte krympt till storlek 4 år.
Om jag nu har turen att detta vinna lovar jag bli bättre på en gång.
Snälla, låt min son få några snygga strumpor och några värdiga par snygg-kalsong.

2016-02-20 @ 16:02:09
Postat av: Johanna

Timarco med huvudkontor och lager i Bromma,
har något stort lyckats åstadkomma.

En nätbutik med allt att ha under,
både till vardags och till speciella stunder.

Vissa är perfekta för att forma kroppen,
under en klänning passar de toppen.

Med märken som tilltalar de flesta,
har de valt ut enbart det bästa.

Behöver verkligen förnya min underklädes-låda,
är just nu inte den roligaste att skåda.

Håller därför tummarna att denna prosa,
får mig att vinna presentkort till BH och trosa.

2016-02-22 @ 08:17:27
Postat av: Anna L

Svar: Bromma

Nu tittar vårsolen fram och lusten med den! Timarco har ett bra utbud för många storlekar.
Tänk att få känna sig sensuell och få klä sig i fina plagg under och få känna sig riktigt kvinnlig. Jag vill kasta ut alla gamla slitna trista underkläder och förnya min garderob. Kanske unna mig en snygg bh som får mig att känna mig som ett underverk när jag ligger intill mitt underverk

2016-02-22 @ 09:16:04
Postat av: Pierre S

Svaret är Bromma

Jag skulle gärna min kära
ett härligt presentkort förära
Hon pratar om nytt under till
och jag gärna glädja henne vill
Lyckan i hennes ögon se få
när hon får presentkort från dig och Timarco

2016-02-22 @ 09:18:24
Postat av: Carina B

Hej! Vad kul att hitta dina mysiga blogg!!

Jo, HK & lager ligger i Bromma.
Och jag vill vinna eftersom jag märkt att strumplådan är överfull och i troslådan har efter utrensning är ledsamt tom och trist. Så detta generösa presentkort på Trimarco skulle vara en härlig vinst för mej! Troslådan hälsar :"snälla, låt henne vinna, detta börjar bli pinsamt!" ;)

2016-02-24 @ 04:51:13
Postat av: felicia

Bromma! :)
Såg att de hade D+ kupor! Skulle unna mig en fräsch, snygg och stabil vardagsbh och därför skulle jag vilja vinna. Har byst som är kräsna och som är för stora för bh:ar på H&M! Vore kul att få testa någon ny och fylla ut min byrå med BH:ar som faktiskt passar bra!

2016-02-24 @ 18:38:54
Postat av: felicia dahlström

det ligger i bromma! jag vill vinna för att alla mina trosor har hål i röven och jag har inte råd att köpa nya, fast om det gäller bhar också så köper jag hellre det då jag bara har en bh i rätt storlek!

2016-02-26 @ 19:16:12 / http://fillemjau.blogg.se/
Postat av: Marie Linda

Timarcos huvudkontor och lager ligger i Bromma!

Är hemskt gärna med o tävlar då både jag och sonen min är i stort behov av nya underkläder!
Är sjukskriven och ensamstående så pengarna räcker inte till allt som behövs.

2016-03-17 @ 08:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: