TÄVLA OM 2 BILJETTER TILL DISNEY ON ICE


Vem vill inte gå och se duktiga akrobater och is-artister? Disney On Ice Princesses & Heroes är en stjärnspäckad is-show med höga hopp, djärv akrobatik och fantastisk skridskoåkning. Den lilla älvan Tingeling tar dig med till de mest spännande ögonblicken i de klassiska Disneysagorna om Snövit, Askungen, Ariel, Belle, Jasmine och Törnrosa. För allra första gången får du också se prinsessan Rapunzel och Tiana på den glittrande isen.

Nu har jag fått tillfället i akt att tävla ut två biljetter till Disney On Ice Princesses & Heroes den 5:e Januari 2012 kl 14:30 i Globen. Det är tävling ni absolut borde ta vara på för det kommer bli ett minne för livet, både för dig och ditt barn och ett perfekt julklapp om inte annat.



För att vara med och tävla:

En lott:
 Svara på frågan vilka prinsessor kommer att finnas på Disney On Ice Princesses & Heroes
 i en kommentar till detta inlägg och gör det tillsammans med namn, e-post och ev bloggadress.

Två lotter: Vem skulle du vilja ta med dig på Disney On Ice och varför?

Tre lotter: Följ mig på bloglovin och gilla detta inlägg (ange vilket nummer).

Tävlingen avslutas lördagen den 10 december!
Postat av: care69

En lott: Tingeling, Ariel, Aurora, Jasmine, Askungen, Belle, Snövit, Tiana och Rapunzel.



Två lotter: Vore underbart att få åka iväg med min fyraåriga son, han "älskar" de flesta Disneyfigurerna och till Stockholm skulle vi ta oss med tåg så det skulle bli dubbelt äventyr.



Tre lotter: Är redan följare på BL.



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/11/10-dec-vinn-2-biljetter-till-disney-on.html

2011-11-30 @ 10:57:11 / http://care69.blogspot.com
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Hej, jag är gärna med och tävlar! :)



1. Prinsessorna Aurora, Jasmine, Rapunzel och de som i sagorna blir prinsessor Askungen, Belle, Snövit och Tiana. Vet ju inte hur du tänker med frågan om de är de som ÄR prinsessor och om du vill att man ska räkna upp de som blir prinsessor också :P



2. Jag skulle ge bort mina biljetter till mina två kusiner som aldrig fått uppleva Disney On Ice, jag själv fick uppleva det många gånger så jag har många härliga minnen!



3. Jag blev nu.2 :)



/Sandra

2011-11-30 @ 11:01:21 / http://surrovich.blogg.se/
Postat av: sanna

1 lott: Tingeling, Ariel, Aurora (Törnrosa), Jasmine, Askungen, Belle, Tiana och Rapunzel!



2 lotter: Jag skulle vilja ge min lillasyster det i julklapp, det skulle bli den bästa julklappen någonsin eftersom hon är 6 år och är helt besatt av prinsessorna. Varje kväll ska man läsa om en prinsessa för henne. Det skulle vara så underbart

att göra henne så lycklig med den julklappen!



3 lotter: Följer dig redan på bloglovin som nummer 160!



hoppas på lite tur!



KRAMAR



2011-11-30 @ 21:12:32
Postat av: Jennie

1. Tingeling, Ariel, Aurora, Jasmine, Askungen, Belle, Snövit, Tiana och Rapunzel!



2. Jag skulle ge biljetterna till min Sambos kusin som är 5 år och helt förälskad i allt vad rosa och prinsessor heter! Hon och hennes mamma skulle absolut få en helt underbar kväll!



Nu håller jag tummarna!

2011-12-01 @ 13:42:59 / http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Christina,4 barns mamma och mormor

Dessa prinsessor kommer att finnas med:Ariel,Aurora(Törnrosa),Jasmine,Askungen,Belle,Snövit,Rapunzel,Tiana.

Christina Kaakinen

[email protected]

2011-12-01 @ 14:28:37
Postat av: Christina,4 barns mamma och mormor

Jag vill ta med min älskade son .

Han missade föreställningen förra året och blev så ledsen .Har dig redan på bloglovin (Christina Kaakinen).

[email protected] 6 lotter

2011-12-01 @ 14:34:15
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Jag är med och tävlar med alla tre lotterna.



1. Tingeling, Ariel, Aurora, Jasmine, Askungen, Belle, Snövit, Tiana och Rapunzel.



2. Jag skulle åka upp till Stockholm med de två stora grabbarna, alternativt skicka upp Conny med dom. Vore skönt att få ge dom lite ensamtid/kvalitetstid med någon av oss. Det blir inte mycket sånt nu när de andra pojkarna är så små liksom...



3. Följer dig redan på bloglovin, och blev nr 4 som gillade inlägget.



Kram Annika

[email protected]

2011-12-01 @ 22:09:36 / http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Sara, året 2012 smäller det!

1 lott: Tingeling, Ariel, Aurora (Törnrosa), Jasmine, Askungen, Belle, Tiana och Rapunzel!



2 lotter: Jag skulle vilja åka upp till Stockholm med dottern och titta på detta, vi skulle älska det lika mycket bägge två.

2011-12-01 @ 22:47:56 / http://zasata.blogspot.com
Postat av: Marit

2 lotter!

Prinsessorna som är med är Tingeling, Ariel. Aurora, Jasmine, Askungen, Belle, Snövit, Tiana och Rapunzel.

Om jag vinner skulle jag ta med mig min tre-åriga dotter som är förälskad i alla prinsessor som finns, helst vill vara en själv och dessutom älskar att titta på konståkning. Låter som en perfekt kombination!

2011-12-02 @ 11:11:57
Postat av: Linnea

Fråga 1. tingeling, ariel, aurora, jasmine,askungen, belle, snövit, tiana och rapunzel .



Fråga 2. Jag skulle ta med mig min lillasyster på 5 år som aldrig ens vart på bio. Hon älskar prinsessorna och det här skulle bli en oförglömlig upplevelse för båda då jag aldrig heller vart på disney on ice pga att jag "var för gammal för det" när mina äldsta småsyskon vart bjudna av sin farmor.



3 lotter, Följer dig på bloglovin =) vet inte vart man ser vilket nr jag är men det vet säkert du? :)

Kram

2011-12-03 @ 09:24:53 / http://hjarternio.blogspot.com
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag är lite dålig på vilka som är prinsessor och inte. Vet dock att Tingeling är en älva så hon borde inte vara med. De övriga som nämns på deras hemsida är Aurora (Törnrosasagan), Ariel, Belle, Askungen, Jasmine och Tiana och Rapunzel.



Jag verkade vara den första som gillade inlägget på BL :-) stod bara "du gillar" följer dig även på BL



delat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/december/disney-on-ice-1012.html



Vill vinna denna till min mamma så hon kan ta med mitt brorsbarn på något roligt. De ses inte så ofta så en dag bara de skulle vara perfekt.

2011-12-03 @ 14:41:00 / http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Linda

vill absolut vara med och svaret är Snövit, Askungen, Ariel, Belle, Jasmine, Törnrosa, Rapunzel och Tiana och tingeling



2. För många år sedan när min äldsta dotter var liten så var vi med henne på Disney on ice. Kommer ihåg hur roligt hon tyckte det var. skulle därför nu vilja ta men min pojk Filip så även han får chansen att uppleva detta underbara och oförglömliga äventyr



3. följer dig via bl och gillar som nr 2



kram Linda



2011-12-03 @ 20:28:29 / http://familjengranberg.blogg.se/
Postat av: Stephanie

En lott: Tingeling, Ariel, Aurora (Törnrosa), Jasmine, Askungen, Belle, Tiana och Rapunzel



Två lotter: Om jag skulle vunnit då skulle jag tagit med mig min mamma. Jag kommer tyvärr inte tillbringa julen i Sverige iår men jag är hemma den 3 januari så detta skulle bli en perfekt present. Jag vill ge henne detta som tack för vilken uppväxt jag har fått tillsammans med alla dessa prinsessor!



Tre lotter: Jag har tyvärr inte någon bloglovin, men jag länkar på bloggen: http://sstephanie.blogg.se/2011/december/tavling.html#comment

2011-12-04 @ 16:12:02
Postat av: mathilda

Tingeling, Ariel, Törnrosa, Jasmine, Askungen, Belle, Tiana och Rapunzel kommer vara med.



Jag skulle vilja ta med min dotter, det har varit väldigt mycket ett tag och hon och jag hamnar allt för ofta på kant med varandra, vi skulle behöva något skoj själva!



följare 221 på blogovin och gillare nr7 av inlägget!

2011-12-04 @ 21:17:52 / http://tildan.webblogg.se/
Postat av: Annica

1. Snövit, Aurora, Ariel, Belle. Jasmine, Askungen, Tiana, Rapunzel är prinsessorna som är med och sen Tingeling som inte är prinsessa.



2. Jag skulle ta med min äldsta dotter som älskar prinsessor och just nu speciellt Rapunzel med sitt vackra hår och mod.

Det skulle bli den bästa julklappen till henne.

2011-12-07 @ 00:50:42
Postat av: Carina

Ariel, Aurora, snövit, jasmine, Belle, Tianas,

Rapunzel,

2011-12-09 @ 00:36:12 / http://ghoosthouse.blogspot.com
Postat av: Helene

Jag är med och tävlar! :)



1. Prinsessorna är; Tingeling, Ariel, Aurora, Askungen, Belle, Snövit, Jazmine, Rapunzel. För Ursula är väl ändå ingen prinsessa? :)



2. Jag skulle ge bort biljetterna till min sambos brorson i julklapp, han skulle bli så glad!



3. följer dig redan :) Kunde inte hitta detta inlägg men gillade det där du påminner om denna tävling! Som nummer ett, hoppas det gills!

2011-12-10 @ 00:15:07 / http://helenewiklund.blogg.se/
Postat av: jessamy

Aurora, Jasmine, Askungen, Belles, Snövit, Tianas och Rapunzel. Hoppas jag har svarat rätt nu :)

2011-12-10 @ 08:20:46 / http://jessamys.blogspot.com
Postat av: jessamy

Om jag vann skulle jag ta med min dotter. När jag var liten var det min dröm att få gå på disney on ice men mamma hade aldrig råd så har aldrig sett någon disney on ice show.

2011-12-10 @ 08:21:23 / http://jessamys.blogspot.com
Postat av: Isabelle ~ ena halvan av en modeblogg

Är med!



1. Törnrosa, Aurora, Askungen, Belle & Rapunzel. Sen är det även många andra som kommer dyka upp!



2. Min kusin som är 5 år för att hon är inne i en prinsess period och jag vet att hon skulle älska det här!



3. Blev nr. 235 att följa

Hittar bara de senaste inläggen på bloglovin och där finns inte detta.

2011-12-10 @ 10:51:53 / http://piiffochpuuff.devote.se
Postat av: Jennysen

De prinsessor som kommer vara med är: Ariel, Aurora, Jasmine, Belle, Askungen, Snövit, Tiana och Rapunzel.



Jag skulle vilja ta med mig min kollega Sanna för att ingen av oss tidigare vart på Disney On Ice!

2011-12-10 @ 18:38:53 / http://tavlingsbloggen.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: