EN FOTOBOK FÖR RESAN FÖRSTÅS!

                                   
Redan innan den här fantastiska resan tillsammans med Bloggbussen, beslutade jag mig för att göra en fotobok med alla bilder samlade efteråt. För jag vill ha alla bilderna samlade så att vi kan kika på de om och om igen här hemma, och möjligheten att kunna visa upp de för vänner och bekanta som vill kika på allt roligt vi haft för oss där borta i Danmark. För om jag ska vara ärlig så är inte alla jag känner lika besatta utav att blogga eller utnyttja internet och dess egenskaper som jag, och då passar det perfekt med en fin hederlig fotobok i hyllan.

Fotoboken kommer naturligtvis beställas ifrån min nya samarbetspartner Solentro.se, som erbjuder böcker anpassade för alla tillfällen. Ett urval av de böcker de erbjuder är dopböcker, examensböcker, minnesböcker, bloggböcker, romanböcker etc. och de bästa utav allt är att ni kära läsare inom kort kommer ha möjlighet att tävla om hela 3 stycken presentkort ifrån Solentro.se. Så ni kanske redan nu ska börja klura ut vilken bok ni vill pyssla ihop..