LETAR DU EFTER DRÖMJOBBET?

                                                         
Letar du efter drömjobbet, hoppas jag att du inte har missat Spray jobb. Här inne finner du nämligen tusentals lediga jobb inom flera olika kategorier. Dessutom erbjuds även ett flertal karriärstips samt en hel del tips i CV-gudien för att du ska få de ultimata CV som visar att just du sticker ut! Har själv testat sajten med gott resultat och spetsat till mitt egna CV lite extra, vilket är perfekt eftersom jag inom kort ska börja söka sommarjobb till nästa sommar (ja, det är bra att vara ute i god tid). När det blir dags kommer jag givetvis inte bara besöka de gamla hederliga sajterna, utan faktiskt utnyttja Spray jobb och framförallt deras karriärscoaching. För vem vill egentligen inte ha hjälp och få snabba svar? För när frågorna väl dyker upp som ex. vilken lön man ska begära eller om jobbet verkligen passar är det alltid bra att ta hjälp utav någon som vet vad de pratar om.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: