DET FLYTER PÅ..

Det flyter på riktigt bra för mig, när man tänker jobb mässigt. Nästa krönika publiceras i NT redan i morgon eller om han menade nästa fredag kanske, det återstår och ser. Utöver det är sommarjobb på gång, inplanerat jobb med Loppi.se i mars och dessutom assistent jobbet på Ungmamma galan tillsammans med Fata i augusti.

Men det är ju inte allt för jag själv har ju lite tankar, som jag inte har delat med mig utav här ännu utan som förhoppningvis om allt går som planerat publiceras och kommer mer information om i höst. Det är desto tråkigare är att mina studier blir lidande på grund av allt arbete som läggs ner på annat. Men det är bara för mig att kämpa på och jobba stenhårt nu det sista veckorna innan sportlovet. Efter det blir det nämligen praktik i 5 veckor på Kanal Norrköping och sedan tillbaka en vecka innan det vankas påsklov.

Det märks att jag är en tjej med många bollar i luften väl? Är ni likadana?



Postat av: camilla larsson

Du fixar det kram

2011-02-10 @ 21:52:48 / http://pontusmamma74.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: