TESTPILOT FÖR RYNKEBY


Nu när vi flyttar i morgon kommer det blir extra roligt, när tillfällen med mat och dryck kommer ut för att testas på Smartson eftersom vi verkligen själva får tillfället i akt att utvärdera och smaka. Därför skulle jag vilja testa på Rynkeby två nya fuktiga juicer med smak utav äppeljuice med en twist av hallon och apelsinjuice med en twist av mango. Vill du med testa på kolla in här och anmäl dig!

Postat av: Anonym

hej! såg att du ville bli vän med mig på facebook men har bara släktingar och vänner där.. så vill du prata så får du gärna skriva till min blogg.. // kakan



2011-08-31 @ 23:21:54 / http://cloudyandsunny.blogg.se/
Postat av: Anja - 17 & mamma!

SV: Svarar på alla tre kommentarer på samma gång nu, haha! :) Ja, vissa jackor är ju så nedrans dyra, och det har man ju inte råd med när den inte kommer användas sååå mycket eftersom man ändå har en overall. Och den var ju såååå söt med, Sabina ser ut som en liten michelin-gubbe. ;)



Ja, eller hur, mamma köpte allt möjligt i alla färger och storlekar till Sabina, haha. :) Men det är ju nu man ska passa på, när det är halva reapriset å sånt! Sabinas vinteroverall köpte jag förra vintern när det var rea, hade kostat 700 kr å jag betalade 250. :)



Ja, det var nog det som var problemet, att det STOG på sidan att det skulle vara middag och modevisning m.m, och sen var det helt plötsligt inte det, och så har vi inte fått info om det? Man kände ju sig lurad. Vi hade inte ätit innan vi skulle dit för vi trodde vi skulle få mat, så man blev ju rejält hungrig också. Det framstogs på sidan på facebook och så som att det skulle bli så mycket mer, det var säkerligen därför man blev så besviken. :/

2011-09-01 @ 00:47:44 / http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: