TÄVLA OM REZTART PRODUKTER

                                         
                                "Tävlar hos mammasvardag.blogg.se om Reztart produkter värde 360 kr!"

Nu har du chansen att vara med och tävla om ett paket innehållandes Reztart produkter (12 drycker och 15 bars.) Reztart är ett naturligt GI-mellanmål som innehåller en unik sammansättning av protein, långsamma kolhydrater och fleromättade fetter.

En lott: Titta in hos Reztart och skriv vilken smak du önskar vinna, tillsammans med en motivering till varför priset borde hamna hemma hos dig tillsammans med namn, e-post och ev bloggadress i en kommentar.

Två lotter: Kopiera även bilden samt kursiva texten ovan och publicera dem i din blogg, se till att länkarna fungerar! Har du ingen blogg så tipsar du i stället minst 5 vänner om tävlingen via e-post och skickar samtidigt en kopia till mig ([email protected]) så att jag ser att det är "riktigt gjort". Lämna då här också din direktlänk till ditt tävlingsinlägg/alt skriv att du mailat vänner.

Tre lotter: Ska du "gilla" Reztart på facebook och sedan föreslå för dina vänner. Glöm inte skriva ditt fullständiga namn på facebook om du väljer 3 lotter!

Tävlingen avslutas den 8 december!

Postat av: Johanna

Nu ligger vinnaren i väggordstävlingen uppe. Titta in och se om det blev du!

2010-11-24 @ 20:00:50 / http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Hejsan, jag är gärna med och tävlar!



1.Skulle gärna vilja vinna smaken "Mango Magic" på dryckerna och "Bananachoc Bar" på barsen :)



Min motivering är att jag gärna skulle vilja vinna för att få ännu mera motivation till ett hälsosammare liv. Har precis börjat min viktresa för att att komma under hundra kilo. Har precis passerat min inskrivningsvikt jag hade hos barnmorskan för ett årsen. 4 kilo under den ligger jag nu. Skulle vara toppen att få prova Reztars produkter!



2.Har länkat här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/november/reztart-812.html



3. Gillar på Facebook (Sandra Li)



/Sandra

2010-11-24 @ 23:39:24 / http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Pia

Hejsan, jag är gärna med och tävlar med 1 liten lott.

Jag är intresserad av att testa Reztarts produkter när jag tjänstgör om nätterna. Blir ofta sugen nattetid på något sött som piggar upp men kanske inte alltid är så nyttigt så därför gör jag ett försök till att få prova något nyttigare.

Skulle välja Scandinavian Forest Dryck och Bananachoc Bars om jag vann.



Hälsningar Pia

[email protected]

2010-11-26 @ 20:10:44
Postat av: care69

Jag är gärna med!

Vinner jag önskar jag Apple Pie Bar & Mango Magic dryck.

Är tyvärr en "så´n där" som gillar onyttigheter på eftermiddagarna när jag blir seg och ofokuserad. Skulle hellre testa dessa nyttigheter.



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2010/11/8-dec-vinn-reztart-produkter.html

2010-11-26 @ 22:11:24 / http://care69.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag vill gärna vinna 15 st Reztart Natural Focus Bananachoc Bar + Reztart Mango Magic Dryck (tråg av 12).



Det skulle vara väldigt roligt att få testa på Reztart, har hört att dom ska vara väldigt goda och fungera bra när man blir hungrig efter träningen så vore verkligen jätte kul att vinna.

2010-11-27 @ 00:40:01
Postat av: Anna L

Skulle vilkja ha scandinavian forest dryck och apple pie bar

Skulle vilja prova detta sättet och se om det funkar att gå ner några kilon (behöver jag verkligen) men har tyvärr dålig karaktär men detta kanske skulle bli en kick för mig.



Har tipsat: http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/11/produkter-fran-reztart.html

2010-11-27 @ 09:43:39 / http://annastipsblogg.blogspot.com/
Postat av: Linnea Sjöström

Jag är gärna med och tävlar! :)



1. Skulle vilja vinna smaken Mango Magic på dryckerna och Lemonilla på barsen :)



2. Har länkat här: http://liinneasjostrom.blogg.se/2010/november/tavling-hos-mammasvardag-3.html#comment



3. Gillar på facebook (Linnea Sjöström)

2010-11-27 @ 09:50:22 / http://liinneasjostrom.blogg.se/
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Vill vinna Apple Pie + Mango Magic. Har en liten buse son på 3 månader som jag har fullt upp med, blir lätt att man inte hinner med att äta själv. Därför hade Reztart varit toppen för mig, enkelt och snabbt!

2010-11-27 @ 13:11:59 / http://joosefinea.blogspot.com
Postat av: monika

Scandinavian Forest Dryck och Bananachoc Bars önskar jag vinna eftersom jag vet att efter jul behövs det verkligen en nystart, rivstart med Reztarts!



vh

Mamma Monika

2010-11-27 @ 17:55:23
Postat av: Liselotte

Hej! Är gärna med, vill vinna Scandinavian forest dryck och Apple pie bar om jag har turen att vinna. Jag vill vinna för jag är en riktig gottegris och småäter godis och kakor alldeles för mycket, hade varit roligt att testa reztart och se om det hade hjälpt mig. Har länkat för extrachans http://liselottess.blogspot.com/2010/11/reztart-8dec.html Mvh Liselotte

2010-11-28 @ 17:06:44 / http://liselottess.blogspot.com
Postat av: Ylva

Jag är självfallet med :) vill vinna eftersom jag länge varit sjukt nyfiken på Reztarts produkter man aldrig testat.

Smakerna låter ju otroligt goda, och jag har länge letat efter en måltidsbar som både smakar GOTT och är nyttigt :) Jättepraktiskt att ha med sig på springande fot eller innan träningen.

Om turen står på min sida så väljer jag Mango Magic på dryckerna och Lemonilla på barerna!

Kram Ylva

2010-11-28 @ 19:20:10
Postat av: Mattias

Hej! Jag är självklart med och tar också en extra lott då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/8-dec-vinn-reztart-produkter.html



Mango magic och apple pie bar låter smaskigt!



Sedan vår andra graviditet har vi båda haft det svårt,

att gå ner i vikt igen har visat sig vara hårt!

Detta paket vore därför en dröm som blev sann,

du kan förverkliga den om vi detta fina pris vann!



Håller tummarna!

2010-11-29 @ 10:30:18 / http://villduvinna.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hejsan!

Jag gillar äpplen, så mitt val blir Little green apples och applie pie bar.



På sommaren jobbar jag som en slav och går givetvis ner något kilo, men så kommer vintern…...suck.

Då tar jag snabbt igen allt småätande med en chokladbit eller två, så kilona som man nyss tappat har man fått igen och mer därtill!



Och nu har vi julen i antågande……



Så vad är då det bästa,

ja, givetvis …att Reztart få testa!

Att få börja 2011 med denna ”gudadryck” för mej,

skulle ju göra mej till en slankare tjej.

Så jag hoppas att jag äntligen vinner denna gång,

så kan de som inte tror att jag kommer att klara

av att tappa några kilon....stå där med näsan lång!



2010-11-29 @ 17:42:30
Postat av: ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/november/reztart-812.html

2010-11-29 @ 22:10:33 / http://molnboanna.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag är gärna med och tävlar och tar en lott. Jag slarvar med att äta på eftermiddagen. Sedan åker jag direkt till gymmet, trots att jag inte ätit på 5-6 timmar. Katastrof! Det hade varit kul att testa Reztart för att se om det skulle vara ett bra mellanmål för mig (vilket det absolut verkar)



Jag skulle vilja vinna Scandinavian Forest Dryck och Apple pie bar.



Ha en fortsatt trevlig kväll.

2010-11-29 @ 22:16:52 / http://gratistokig.blogg.se/
Postat av: Christina

Hej!

Jag är med och tävlar!

Om jag skulle ha turen att att vinna vill jag ha smaken Scandiavien forest eller Banana Choco .Det är dax för att banta ,kanske kan bli årets nyårs löfte 2011.Tipsat 5 vänner och gillat på FB.

Christina Kaakinen

[email protected]

2010-11-29 @ 22:42:13
Postat av: Victoria

Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha, Mango Magic Dryck, Apple Pie Bar :)

Det finns inte så mycket tid över till att fixa mat när man har en liten 3-månaders bebis hemma. Blir lätt att man hoppar över de flesta målen och därför skulle det vara mycket lättare att bara äta en bar eller drick en dryck! :)

2010-11-30 @ 02:51:43 / http://vixxit.devote.se
Postat av: Ylva

Är gärna med :) är - som många andra - en stressad student utan fet plånbok, som ändå försöker göra sitt bästa med att leva hälsosamt och nyttigt. Vettiga mellanmål behövs för att hålla energin på topp!

Dock inte alltid så lätt när man ofta är på springande fot till en föreläsning, eller sitter på pluggfika med bullar och godis framme...

Med Reztart i fickan eller väskan är jag alltid redo, och de goda smakerna gör det lättare att tacka nej till den där bullen eller mocha-latten ;)

Hoppas på TUR!

2010-11-30 @ 09:20:34
Postat av: Katarina Lindborg

Apple Pie verkar riktigt god! Jag skulle vilja vinna för att jag är så fruktansvärt dålig på att komma roliga saker till mellanmål. så när jag är sugen på något blir det ofta godis :( Så att ha reztart hemma skulle göra att jag kan äta det istället :)

2010-11-30 @ 10:04:21
Postat av: Elin Jonsson

Klart att jag är med och tävlar!



Skulle vilja vinna Bananachoc Bars och Mango Magicm på drycken!



HAr gillat på FB också!



Motiveringen lyder att jag är så tjock och behöver ngt annat är godis att stoppa i mig! =) Perfekt start på nyårslöftet!



håller tummarna



KRAM

2010-11-30 @ 10:34:30 / http://extrem.blogg.se/
Postat av: Annika - familjebloggen med blandade tävlingar

Jag är med, och skulle vilja vinna drycken Mango Magic. När det gäller bars är jag mest nyfiken på Apple Pie!



Motivering: Eftersom både jag och Conny kämpar febrilt med vikten så går det åt en hel del produkter här hemma. Vi är ganska "kräsna" båda två och gillar inte t.ex. Naturdiet och Nutrilett. Det funkar bra med Modifast och Noka - men man behöver nog variation också!

Detta vore klockrent, har hört mycket gott om Reztart så jag vill gärna prova. Nu i dec/jan kommer ju bebis ut också så då kan jag sätta igång på allvar igen :D



Länkar också: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/mammasvardag-8-december.html



Kram Annika

[email protected]

http://nilssonpettersson.blogg.se

2010-11-30 @ 12:29:09 / http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Linda

vilken rolig tävling, jag är med!

Bananachoc Bar & Scandinavian Forest Dryck skulle jag vilja vinna! =)



Varför jag ska vinna? Jo, för att jag är en student som ibland slarvar väldigt med maten. Sticker ibland iväg och tränar på eftermiddan direkt efter en föreläsning trots att det var flera timmar sen jag åt något, då jag kan vara dålig på att ha med mig mellanmål. Men jag tror att om jag vann skulle det vara en nystart för mig & förhoppningsvis ge mig motivation till att bli bättre med maten! =)

[email protected]

2010-11-30 @ 14:14:46 / http://lindalis.se
Postat av: Annelie

Jag skulle vilja ha Scandinavian Forest på drycken och Bananachoc på bars.



Vill ha kontroll över mitt energiintag då det har varit för högt ett tag så för att kunna ta tag i mitt liv skulle detta pris passa mig.

2010-11-30 @ 17:24:12
Postat av: Ragnhild

Jag vill också tävla! Skulle välja Magic Mango och Apple Pie.



Jag vill vinna helt enkelt eftersom Reztart är de enda mellanmålsbarerna som lägger fokus på SMAK och att de faktiskt ska vara goda att tugga på. Har testat många andra märken men Reztart slår alla smakmässigt enligt mig ;) Håller tummarna hårt!!

2010-11-30 @ 18:29:49
Postat av: Jessika

Jag skulle vilja vinna Scandinavian Forest Dryck och Apple Pie bars? :)



* Hälsa är viktigt men jag har noll koll,

behöver fixa formen på många håll.

En kick där bak, o få upp farten

testa reztart bästa starten.



Mail; [email protected]

2010-11-30 @ 20:21:49
Postat av: Hanna Fornhem

Hej!



Jag vill gärna vara med och tävla. Här finns bilden:

http://hanna.fornhem.se/?p=4115



Jag har inte möjlighet att själv välja när jag vill äta lunch, eftersom jag är lärare. Äter ca 11 varje dag, så framåt eftermiddagen är jag hungrig. Letar här och där och lyckas finna skorpor och övermogna vindruvor då och då. Kanske vore det bättre med en reztart-bar så jag blir "bättre mätt" och stanna i klassrummet med bokhögarna och fokusera på trevlig lektionsplanering istället för att fundera på vad jag ska stoppa i munnen härnäst.



Om jag vinner vill jag ha äpple och kanel på mina bars, då jag tror det är en smak jag inte tröttnar på. Scandinavian forest låter också gott.



Må gott!

2010-11-30 @ 20:48:03 / http://hanna.fornhem.se
Postat av: J o H a N N a - tävling pågår!

jag är absolut.. är så att jag går till en dietist, men jag går inte ner i vikt för att jag slarvar med mellanmålen och frukosten :S men har ingen apetit så tycker det är så svårt att få i mej något. men jag måste om jag ska börja gå ner i vikt. så jag tycker verkligen jag skulle förtjäna de här priset, som en hjälp för att lyckas med det som dietisten vill. jag kanske får igång min apetit med det här ?? och om det skulle funka bra, så skulle jag självklart fortsätta köpa reztart.



jag skulle gärna vilja vinna bananachoc. jag älskar nämligen både banan och choklad så den smaken skulle passa mej mer än bäst :)



eftersom jag så megagärna vill vinna så vill jag såklart ha 3 lotter :) här har jag bloggat om tävlingen: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2010/november/reztart-1.html#comment och självklart gillar jag på faebook: johanna hellberg



hoppas på mega tur nu och håller mina tummar så hårt som jag kan :)

2010-11-30 @ 21:23:26 / http://johannaspratstund.blogg.se/
Postat av: Amandalyn

Hejsan! Jag är med och tävlar. Vinner jag önskar jag mig Mango magic dryck och Bananachoc Bar. Som en stressig student med extra jobb hinner man inte alltid äta nyttig mat, det blir ofta skräpmat och jag känner hur trött jag blir av det. Skulle vara så skönt att vara pigg hela dagarna så att man klarar skolan bättre

2010-11-30 @ 23:03:06
Postat av: Kristina B

Jag är sugen på att testa Mango magic dryck och Apple pie bar. Låter så mumsigt gott! Då mina dagar är fyllda med stress skulle det vara underbart med nyttig mat som inte tar lång tid att göra.

2010-11-30 @ 23:20:52
Postat av: Caroline L

Är helt hopplös med regelbundna måltider. Vid lågt blodsocker frossar jag loss med kakor och godis. Eftersom Reztart har lågt GI och har bra förpackningar skulle det vara lätt att ta till när det kniper. Väger 30 kg för mycket och är glad om jag får chans att prova detta.

En lott tack! Ha det bra!

2010-11-30 @ 23:50:04
Postat av: Sandra

Önskar en lott! Om jag vann skulle jag välja Bananachoc bars och Scandinavian forest drink : ) Skulle behöva börja med mellanmål då jag vill gå upp i vikt.. har försökt hur länge som helst men det är omöjligt. Kram!

2010-12-01 @ 01:20:24
Postat av: Madde

1. Scandinavian forest smaken verkar god?! Och kanske BananaChoc bars.

Behöver verkligen lära mig att hålla med bättre vanor, så denna vinst skulle va en bra början för mig!

2. http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2010/december/tavla133.html

3. Har gillat på FB Madelene Elisabeth Jacobsen

[email protected]



2010-12-01 @ 02:54:24 / http://tjockisbullen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vill gärna tävla med 1 lott! Jag skulle vilja vinna Scandinavian Forest drink och Lemonilla bars för att jag har satt upp en utmaning om att ha magrutor till inkommande sommar. Som det är just nu småäter jag ofta och väldigt onyttiga saker, så om jag började med "riktiga" mellanmål istället så tror jag den här utmaningen kommer gå vägen. Eller, den måste gå vägen! =)

2010-12-01 @ 13:31:13
Postat av: Annelie M

Tävlar med en lott!

Jag behöver ett gott och nyttigt mellanmål med bra GI. ApplePie skulle jag vilja ha:)

2010-12-03 @ 18:24:52
Postat av: evamar

1. Om jag vinner väljer jag BananaChoc bars och Scandinavian Forest dryck.



Och varför? Tja, det är antingen bättre vanor eller en helt ny garderob som gäller. Alla jeans hänger i garderoben och väntar på bättre vanor och jag tackar gudarna för leggingsmodet. Men det kan ju inte vara i evighet.



2. http://evamar.blogg.se/2010/december/reztart-8-dec-1.html

2010-12-05 @ 15:13:15 / http://evamar.blogg.se/
Postat av: Tovis

Är gärna med och snor en lott :) skulle såå gärna vilja vinna Mango Magic på drycker, och Lemonilla på barerna!



Vill kamma hem vinsten helt enkelt eftersom mina måltidsrutiner blev heelt urspårade sedan jag fick barn. Du förstår kanske vad jag menar... blir så lätt hänt att man mitt i all stress tar en bulle, chokladkaka eller annat "snabbt och gott" till mellanmål... tiden räcker helt enkelt inte till för att fixa ordentliga måltider. (Speciellt inte om man är på springande fot)

Men med en reztart i väskan och skafferiet finns inga ursäkter. Jag känner iaf att det skulle bli såå mycket enklare att komma ihåg det där viktiga mellanmålet och få i sig RÄTT energi som man mår bra av :)

Hoppas på tur!!

2010-12-06 @ 13:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: