MITT RUM HAR VARIT I KAOS I FLERA VECKOR

Mitt rum har varit kaos i flera veckor, men på något vis har jag levt med det ett bra tag nu. Men i dag tröttnade jag på allvar och har röjt upp hela skrivbordet och rensat bort en massa papper och små prylar. Men även om skrivbordet är avtorkat och det finns plats för mig att skriva, arbeta och plugga så har jag massor kvar att göra innan rummet ser bra ut som det ska göra för att jag i huvudtaget ska våga släppa in någon här - utan att skämmas över röran jag stökat till med det senaste veckorna.

Men jag får helt enkelt fortsätta att röja upp här och städa i ordning i sängen (där en drös med leksaker ligger för tillfället), golvet där det ligger en massa tidningar (som inte får plats på min STORA tidningshög som jag har redan) och alla det andra hyllorna där jag slängt in små saker som jag tänkt ta itu med senare, men som inte blivit av förrän nu. När jag väl är klar och har rensat allt och dammat av alla hyllor osv. så återstår det att dummsuga golvet och svabba golvet fläckfritt för att tillsist byta sängkläder och sätta upp nya gardiner innan rummet ser OK ut för att visas ut för någon utomstående.

Dessutom om jag har tur kanske jag får lite mer ro till att börja skriva på mina krönikor till NT. För det är nämligen något som ännu inte blivit av, trots att jag tänkt på det i ett par dagar nu. Kanske ska börja redan nu och se om jag kommer någonstans? Alva ligger ju och sover så jag borde kanske passa på eller vad tycker ni?

Föresten jag tävlar hos Johanna om ett presentkort värde 500 kr på Bamba.se. Ni är väl med ni också?

Postat av: sagha

kul att du röstade:) varandra med bloglovin?

2010-07-02 @ 20:08:59 / http://ibeliveinyou.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe japp den är grymt överlägsen tkr jag hehe :P

2010-07-02 @ 23:19:19 / http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: