Vinn en prenumeration på valfri tidning, värde 450kr!



Skulle du själv eller någon du tänkt ge en julklapp vilja ha en tidningsprenumeration?
Var då med och tävla hos mig om en valfri prenumeration från Tidningskungen!
Om jag själv skulle vinna tävlingen skulle jag välja VeckoRevyn eller HÄNT BILD.

Tidningskungen.se finns över 1300 erbjudanden på både svenska och utländska tidningar. Du får alltid de bästa erbjudandena och dessutom avslutas din prenumeration när du fått det antal nummer du beställt. Så inga krångliga bindningstider att tänka på heller.


För att vara med och tävla:


- Skriv som kommentar vilken tidning du skulle välja från Tidningskungen
- Bli gratis medlem på Market2Member om du inte redan är det (om du vinner måste du kunna uppge ditt användarnamn)
- Tipsa minst 3 vänner eller skriv ett inlägg om tävlingen på din blogg. (använd gärna bilden)

Jag är själv medlem på Market2Member och kan verkligen rekommendera det om du brukar handla på nätet!
Du sparar massor av pengar eftersom du får tillbaka en del av köpesumman på ALLT i butiker som Lindex, Nelly, Goyada, Gina Tricot, Ginza, Beauty Planet och Svenska Spel m.m. Snart är 500 butiker med i nätverket, så skapa dig ett konto och tjäna massa pengar på att vara medlem!

Postat av: © ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

Jag är med här med!

[email protected]



jag vill vinna veckorevyn eller hänt bild :)

2009-11-26 @ 00:24:15 / http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag vill vara med och tävla:

Vill vinna VeckoRevyn.



Mitt användarnamn: [email protected]

2009-11-28 @ 23:39:14
Postat av: myrin ♥

jag är redan medlem och skulle jättegärna vilja vinna Frida! :)

länkat här: http://myrinstavlingsblogg.blogg.se/2009/december/vinn-en-tidningsprenumeration.html

Kram!

2009-12-04 @ 21:24:53 / http://myrinstavlingsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: