TÄVLING 500 kr i presentkort!

VINN PRESENTKORT HOS YVES ROCHER PÅ 500kr!
Var med i min tävling med Market2Member där du kan vinna ett presentkort hos YVES ROCHER PÅ 500 KR!



Beauty Planet har smink, parfym, hudvård, och hårvård för både killar och tjejer till jättebra priser!
Om du vinner får du välja precis vad du vill för 500 kr!


För att vara med och tävla:
- Skriv som kommentar något du skulle köpa för ditt presentkort hos YVES ROCHER 
- Tipsa om tävlingen i din blogg eller tipsa minst minst två vänner om tävlingen.
- Bli medlem på Market2Member om du inte redan är det kan du bli medlem gratis -> här <- (om du vinner måste du kunna uppge ditt användarnamn)

Jag är själv medlem på Market2Member och kan verkligen rekommendera det om du brukar handla på nätet!
Du sparar massor av pengar eftersom du får tillbaka en del av köpesumman på ALLT i butiker som Lindex, Nelly, Goyada, Gina Tricot, Ginza, Beauty Planet och Svenska Spel m.m. Snart är 500 butiker med i nätverket, så skapa dig ett konto och tjäna massa pengar på att vara medlem!

Postat av: Nina

Är med och tävlar. Om jag vinner skulle jag handla en massa smink. Har blivit medlem på sidan men har inte fått någon verifieringskod än. Men det kommer väl snart hoppas jag.

2009-11-17 @ 23:31:53 / http://mittlivsomcatty.blogg.se/
Postat av: Jessica

Om jag vann skulle jag köpa nya makeup penslar.

Är medlem.



http://vagavinn.blogg.se/2009/november/vinn-presentkort-hos-yves-rocher-pa-500kr.html#comment

2009-11-18 @ 12:52:57 / http://vagavinn.blogg.se/
Postat av: lutan

Gud var ska man börja varför man tycker att man ska vinna! Det är sanslöst hur mycket jag har kämpat med såna här tävlingar men har verkligen aldrig fått turen att vinna, kanske men bara kanske vänder turen denna gången. För att vinna här har jag tipsat mer än två vänner och bett min kompis som har blogg att tipsa vänner. jag har inte världens vackraste hy så jag hade satsat rejält på att köpa fint smink som kan ialla fall lyfta mig så jag mår lite bättre över, vad ska man säga mitt "yttre". Foundation, ögonskuggor och någon härlig lotion till kroppen som ger mig den lyxiga känslan som jag verkligen vill ha.OCH såklart brun utan sol så jag slipper gå runt som ett spöke, och skrämma folket.

2009-11-18 @ 15:40:59
Postat av: Emma

Anledningen till att jag inte äter lagad mat hemma är för att mamma inte orkar. Jag kan laga mat själv men jag vill inte göra det hemma hos mamma på grund av hennes petighet. Hos Lenne lagar vi jämt mat.

2009-11-18 @ 20:53:30 / http://kaarleksbarnet.blogg.se/
Postat av: Alexx

Om jag hade vunnit?

Hmm.. Då hade jag nog unnat mig själv med massa nya saker som jag inte kan nu , har värken råd eller tid pga alla mina pengar går till min lilla kärleksten , länge sedan man köpte något till sig själv , så smink hade nog stått nr 1 så man kan känna sig vacker trots att man luktar bebiskräk och går i mjukis byxor :)

Ska bli medlem & lägga ut detta på bloggen:)

Postat av: © ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

Hade jag vunnit hade jag köpt mig en ny parfym så jag doftar ljuvligt tills jag och och min pojkvän som bor 60 mil ifrån mig träffas igen ;)



medlem på: [email protected]

2009-11-24 @ 02:22:06 / http://akolan90.blogg.se/
Postat av: jenny

åh jag älskar yves rocher! finns så mkt jag vill ha. Men jag är jekligt sugen på ansikts/hårmask med Marockansk lera för ansikte och hår från tradition de hammam, man blir ju så torr på vintern. och ja, jag är medlem på m2m (:

2009-11-26 @ 18:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: