Afternoon tea på Strand Hotell

När vi var klara på filmspelningen så begav vi oss in mot city. Där passade jag och Alva på att äta lite lunch på McDonalds. Vi passade även på att gå ett varv på stan för att fördröja tiden. När klockan lite senare började närma sig eftermiddag. Då gick vi Drottninggatan ner mot Strand Hotell, där vi mötte upp min mamma och min lillebror Kalle.
 
Väl på hotellet hade vi bokat in en härlig afternoon tea buffé. Den var givetvis ämnad för att fira Alva lite extra. I morgon är det nämligen hennes födelsedag, tänk att hon fyller 13 år! Det är fortfarande svårt att greppa att hon hunnit bli så stor redan. Men det har hon och jag är så galet stolt över henne.
 
Afternoon tea buffén smakade ljuvligt. Den fick även oss alla att blicka tillbaka på vår London resa.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: