Söndagsstatus

Mår: Äntligen lite bättre. Det känns fantastiskt med tanke på hur de senaste veckorna har sett ut. Vi har här hemma varit sjuka i omgångar, och har bägge två missat en hel del i skolan. Det gör att vi naturligtvis nu har en hel del att stå i de kommande veckorna. Det är dags att komma i fatt med allt vi missat och de förhoppningsvis med lite ny energi.
Alva: Alva känner sig lycklig över att må bättre nu. Hon har längtat som en galning efter att få komma tillbaka till skolan, kompisarna och allt ståhej igen. Nu hoppas hon (och jag) naturligtvis att hon håller sig frisk resten av terminen. För nu ligger målet nära. Alva kämpar och sliter hårt i skolan och jag kan inte annat än att vara stoltare över henne. Hur det än går med hennes mål, så har hon i mina ögon lyckats hundra gånger om.
 

Resten av veckan: Kommer bestå utav en hel del skolarbete. Sista tentan av den här terminen börjar närma sig innan det är dags att bege sig ut på vår första LIA-period. Utöver det har vi planerat in ett biobesök för att se filmen Sonic the Hedgehog tillsammans med min storebror. Hoppas även hinna med lite mer här hemma då jag har börjat röja rejält.

 

Söndagens citat: Du kan mer än du tror, glöm aldrig det.

Postat av: Anna

Skönt att terminen snart är slut. Jag håller på med min sista inlämning för utbildningen just nu.

Svar: Svar: Ja, det känns fantastiskt. Vad härligt att du med håller på med sista inlämningen. Vad pluggar du Anna?
Kram Sanna
Sanna

2020-02-26 @ 11:10:55 / http://svenskatrappsteg.se
Postat av: Linda

Skönt att det är bättre. :) <3 Älskar det citatet.

Svar: Svar: Det var skönt så länge det varade. Lycklig och tacksam över att dottern än så länge mår bra, men jag själv har börjat må sämre igen. Förhoppningsvis bara i ett vanligt förkylningsvirus dock.
Jag gillar det citatet jag också.

Kram Sanna
Sanna

2020-03-04 @ 12:50:45 / http://lhsmaskiner.se
Postat av: Stina

Så skönt att hon mår bättre :)

Svar: Svar: Absolut, det känns jätte skönt att hon mår bättre. Särskilt med tanke på att jag själv är dålig igen, förhoppningsvis bara i ett vanligt förkylningsvirus dock.
Kram Sanna
Sanna

2020-03-10 @ 11:41:49 / http://stjarnansstad.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: