Tavlingar

Tävlar om en Britax Multi-Tech II (19/11)

Publicerad 2012-11-07 02:52:08 i Pågående

Har valt att hålla killen jag träffar lite utanför bloggvärlden (eftersom det är hans önskemål),därför tänker jag inte uppge några namn här men jag skulle verkligen vilja vinna den här bilbarnstolen till honom och hans kommande barn, för jag vet själv hur otroligt viktigt det är med en säker bilbarnstol. Hans one night stand som han hade innan han träffade mig blev oplanerat gravid och valde att behålla, och nu när det lilla livet kommer ut i januari blir han pappa och han fasar stort inför det även om han försöker spela cool inför det hela.
 
Här kan du vara med och tävla om en denna stol som tävlas ut hos Annika i samarbete med Annas Babyshop.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela