Tavlingar

Tävlar om en barnvagn (23/6)

Publicerad 2012-06-04 00:34:35 i Pågående

Tävlar hos Millah om en Brio Race Sulky i valfri färg ifrån Annas Babyshop.

Här är min motivering: Min bästa vän Jessica och jag har varit bästa vänner i 12 år, vi har ställer upp för varandra i vått och torrt och det finns nog ingenting som kan skilja oss åt. När jag fick veta att hon väntade barn var det jag som var där och stöttade henne, gav henne tips etc. och nu när söta lilla Lexie föddes blev utvald till gudmor. Det om något gjorde mig otroligt glad och lycklig och eftersom jag själv är förälder till en blivande 5 åring, så vet jag hur otroligt fort tiden går och att varje litet ögonblick är viktig att ta vara på och därför skulle jag vilja vinna en Brio Race till henne och hennes lilla prinsessa, eftersom jag vet vilken jobbig start det har haft det när det gäller ekonomin och barnets pappa som sökt uppehållstillstånd och allt här i Sverige. Det om någon förtjänar att vinna hem en fin vagn så att det kan koppla av och njuta av det kommande året utan att behöva tänka på att en ny vagn inom kort måste köpas hem etc. för pengar som inte riktigt finns.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela