Tavlingar

TÄVLAR OM EN MAKEOVER HOS BOBBY

Publicerad 2011-10-09 20:33:11 i Pågående


Tävlar hos Bobby om en makeover, vilket är något jag verkligen skulle vilja vinna. Som ensamstående mamma är det lätt att man prioriterar bort sig själv, vilket jag är en fena på att göra. Det skulle därför kännas som mer än lyx att få vinna någon av följande priser (lagom till min 20 årsdag den 2/11 och innan min student).

PRISER

1. En makeover hos Bobby med klipp och färg, plus produkter och är man trevlig så bjuder han på lunch/dejt efter förvandling. Värde ca 5000kr.
2. En klippning & färgning hos kollega, värde 1990kr.
3. Ansiktsbehandling hos Sanaa min terapeute eller hudkrämer från Nimue.
4. Super god doft från Diesel Lovedose(nyaste).. Lhomme YSL..Victor&Rolf..
5. Valfria produkter från hyllan värde 500kr.
6. Kitt med Bobbys styling produkter värde 500kr.
7. Klippning hos kollega värde 490kr.
8. Sverigen skönaste I LOVE BOBBY tshirt  “ovärderlig”.
9. Bobbys hårstudio tröja.
10. En fika samt lunch med Bobby och även en puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela