Tavlingar

TÄVLAR OM EN PROFESSIONELL FOTOGRAFERING

Publicerad 2011-01-28 00:23:38 i Avslutade


Eftersom jag själv studerar och drömmer om att jobba inom media, dock mer inom journalist delen så vore det väldigt roligt att få bli fotograferad och att få chansen att eventuellt få tips om hur jag själv kan fota bättre osv. för att utvecklas och bli bättre utav en professionell fotograf som Kim.

Dessutom har jag aldrig fått chansen att stå framför kameran och modella på riktigt,  som jag har sett så många andra göra och därför vore det extra roligt att få snygga och professionella bilder att visa upp inför vänner och familj och kanske även få möjlighet att göra ett stort och fint familjefoto på mig och min dotter att förstora upp och sätta på väggen i min lägenhet när vi flyttar i augusti/september.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-28 10:46:04

Härligt att du är med och tävlar!

Tävlingen avslutas 23.59 på söndag så på måndag presenteras vinnaren :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela