Tavlingar

TÄVLAR OM EN GOODIEBAG

Publicerad 2010-06-27 19:14:27 i Avslutade

Tävlar om en stor goodiebag hos Guchie.

Min motivering:
Jag är en ensamstående och ungmamma på snart 19 år som studerar på gymnasiet och gör allt för att min och min dotters framtid ska bli så bra som möjligt. Men att få chansen att vara med och att vinna skönhets produkter till mig själv skulle göra mig otroligt glad och tacksam, speciellt eftersom jag sällan har ekonomi till att unna mig själv produkter som behövs eller bara är för att förgylla min glädje lite extra. Det skulle dessutom göra min lilla sparkassan en stor tjänst nu lagom till sommaren och det skulle vara perfekt både för mig och min dotter. 

Innehåll i goodiebagen:

  1. 4 st Depend nagellack
  2. 2 st Viva la diva nagellack
  3. Silverarmband (ej äkta)
  4. Pedikyrset
  5. 4 st Star Gazer ögonskuggor
  6. 1 st H&M ögonskugga
  7. Guldarmband (ej äkta)
  8. Hårband
  9. Isadora ögonskugga
  10. Styling gel för håret
  11. Halsband

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela