Tavlingar

TÄVLAR MED BUTIK STYLISH

Publicerad 2010-07-23 23:26:29 i Avslutade


Jag tävlar med Butik Stylish om ett valfritt Personligt Namnsmycke i sterlingsilver 925. För mig skulle det betyda otroligt mycket att få bära ett fint och personligt halsband med min dotters namn runt halsen - varje dag. Det skulle få mig att känna ännu större motivation när det gäller skola, arbete osv. eftersom jag hela tiden påminns om att jag inte bara kämpar för min egen skull, utan även för min dotters. Samtidigt skulle jag kunna visa upp det vackra smycket och känna mig extra stolt över att bära min dotters namn runt halsen nära hjärtat.

Därför tycker jag att ni alla ska besöka Butik Stylish och kolla in alla det vackra personliga namnsmycken som finns och kanske om du har turen finner du just din favorit att beställa hem. Jag själv föredrar smycket Namnsmycke - Special (Flera olika) som skulle sitta fint runt min hals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela