Tavlingar

FASHIONQUE.SE

Publicerad 2011-01-27 00:16:19 i Avslutade

En ny portal för mode har lanserats, nämligen Fashionque. Fashionque är skapat med syftet att sammanföra erbjudanden från de mest framstående e-handelsbutikerna inom mode i Sverige och utlandet. Enligt mig är idén väldigt smart och jag kommer i fortsättningen hålla utkick på den här sajten, för här fanns det verkligen ett och annat guldkorn där inne. Men för att avsluta här så berättar jag om min favorit som blev ASOS Tailored Cropped Boyfriend Blazer som ni ser ovan på bilden. Har länge önskat mig en kavaj och behöver verkligen en till mötet nu den 1/2, så vore verkligen underbart om jag hade haft pengar att beställa hem en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela