Tavlingar

TÄVLAR OM EN LYXIG KÄRLEKSRESA

Publicerad 2010-09-26 23:14:13 i Avslutade

Tävlar om att vinna en lyxig kärleksresa till Gotland hos Bloggfamiljen. För mig vore den resan perfekt för jag behöver verkligen komma bort ifrån vardagen och all stress som den för med sig med allt ifrån jobb, studier, barn och alla projekt man hela tiden har i huvudet vid sidan av, men som samtidigt hela tiden driver mig mer framåt emot mitt mål och mina drömmar. Det vore skönt att bara få slappna av och vila upp sig i ett par dagar tillsammans med min dotter (är ensamstående och singel så har ingen partner). Jag tror dessutom inte jag skulle vara ensam om att njuta av lite extra kvalitetetstid, utan det skulle min 3 åriga dotter uppskatta enormt och det skulle vara en stor upplevelse för henne att få åka båt för första gången i sitt liv.

Hur många medeltida kyrkor finns det på Gotland?
Svar:
92 medleltida kyrkor finner du på Gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela