Tavlingar

TÄVLAR HOS HELLOKITTYSHOPPEN

Publicerad 2010-11-21 18:13:52 i Avslutade


Hellokittyshoppen.se har en hel hög med favoriter som står både på min och min 3 åriga dotters önskelista. Ibland annat det fina spelet Hello Kitty Fia med knuff som passar perfekt nu när Alva nyligen börjat intressera sig för spel och pussel. Men även det snygga glasen Hello Kitty Set 2 Glas att dricka i under fredagskvällarna eller vad sägs dom det fantastiska hörlurarna så Alva slipper ta mina varje gång, dessa hittar ni här Hello Kitty Hörlur Svart.

Men det är långt ifrån allt vi önskar oss utan det gosiga mjukisdjuret Hello Kitty Mjukisdjur Angel liten skulle gärna få ta plats i min dotter säng vid nattdags och den snygga muggen Hello Kitty Mugg Äppel skulle sitta perfekt framme vid frukost. Men titta på den fina dagisväskan Hello Kitty Ryggsäck Apple att förvara alla extra kläder i till och från dagis och en liten och snygg matchande plånbok förstås att lägga slantarna i som mormor ger Hello Kitty Plånbok Angel Berry. Sist men inte minst skulle mamma själv önska sig den snygga tygkassen att bära med sig matvarorna hem när vi handlar Hello Kitty Tygkasse Rosa.


Ni hittar tävlingen här inne hos Hellokittyshoppen, min dotters egen favoritbutik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela