Vill ni med fira Alfons Åberg?


I år fyller Alfons Åberg 40 år. Det vill Rica Hotels uppmärksamma och fira genom att erbjuda helt nya All Inclusive-paket samt ställa till med ett hejdundrande födelsedagskalas. Ni minns väl att jag fick min VIP-inbjudan här om dagen och givetvis hoppas jag på att få träffa några utav er läsare där.

Alfons jubileumshelg 31 mars - 1 april

Alfons Åberg har ingen specifik födelsedag men i samband med att Stockholms Stadsmuseum öppnar sin jubileumsutställning ”Kolla Alfons Åberg – 40 år!” så blir det även kalas på ”Alfonshotellet”. Helgen den 31 mars - 1 april kommer Alfons med sin pappa Bertil och spelar teater, då får alla barn möjlighet att träffa Alfons "på riktigt”! Det blir även aktiviteter i leklandet med bland annat pysselhörna, mini-disco mm.


Program

Lördag
Incheckning från kl 14:00
Lek i Alfonslandet
Frukt och juicebar kl 15:00
Alfons Åberg och pappa Bertil hälsar på i Alfonslandet
Teaterföreställning med Alfons
Middag
Mini-disco och filmvisning


Söndag

Frukost och utcheckning

Är ni intresserade att komma köper ni enkelt ert all inclusive-paket här, där det även finns mer info!

Postat av: Linnea

Fick det förslaget av en annan (den enda andra som kommenterade) :p

Men känner att det är ju ändå bara jag som får torka upp det efteråt. Så vill jag vara ännu lite jävligare än lite vatten :P

2012-02-17 @ 09:06:38 / http://hjarternio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: