MÅNDAGSLISTA

Ny vecka och dags att skriva “pepp-lista” igen a'la Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...
Min familj är helt fantastisk, precis som alltid.
Känslorna för T blir bara starkare hela tiden.
I morgon den 19/10 fyller Alva 3 år.
Fick hem ett presentkort på Polarn & Pyret ifrån fantastiska Loppi.se.
Lördagen ska spenderas på Café Opera i Stockholm, där vi ska fira Loppi.se som firar 1 år!
Söndagen ska spenderas hemma hos Robbin (Alvas pappa), där vi ska fira hennes födelsedag.
Den 30/10 är bokad, då blir det födelsedagsfirande hemma hos oss.
Har en rad nya samarbeten och tävlingar på ingång på bloggen.
Har bestämt mig för att ta tag i träningen och hälsan på allvar nu.
Har en rad olika ärenden att fixa på onsdag förmiddag, när pengarna kommer in på kontot.
Lämnade in ytterligare en skoluppgift i dag till min lärare.
Har fått en massa roliga mail i dag.

Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

ja man kunde inte annat än att le =) hur står det till idag då? mycket att göra inför morgondagen? Kram

2010-10-18 @ 20:08:53 / http://holen666.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: :D



Händer det något spännande på Halloween? :)

2010-10-18 @ 20:11:26 / http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: